KOFFIE VERBINDT EN BRENGT GENERATIES SAMEN

Facebook
Twitter
LinkedIn

Bij Douwe Egberts denken veel mensen direct aan de reclame met de moeder en haar keteltje, warm water schenkend in het filter met gemalen koffie. De leus: ‘En dan is er koffie, Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’, hoort daar gewoon bij. ‘Dat is ook echt zo’, onderstreept Bart de Heus, Manager Fairs & Events van JACOBS DOUWE EGBERTS (JDE). Sander van Egdom, National Accountmanager bij JDE Professional (out of home): ‘Kijk eens naar de OldStars van FC Utrecht. Die club mannen traint daar iedere woensdag en een kwartier voor de training wordt een bakkie koffie gedronken. Op die momenten delen ze hun verhalen. Wij zeggen dan ook wel: ‘Iedere kop koffie heeft zo zijn eigen verhaal.’’

11 vragen aan GASSAN

Voor onze vaste rubriek ’11 vragen aan…’ gaan we dit keer in gesprek met Benno Leeser (Chief Executive Officer), Debora Huisman-Leeser (Chief Creative Officer) en