KOFFIE VERBINDT EN BRENGT GENERATIES SAMEN

Facebook
Twitter
LinkedIn

Bij Douwe Egberts denken veel mensen direct aan de reclame met de moeder en haar keteltje, warm water schenkend in het filter met gemalen koffie. De leus: ‘En dan is er koffie, Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’, hoort daar gewoon bij. ‘Dat is ook echt zo’, onderstreept Bart de Heus, Manager Fairs & Events van JACOBS DOUWE EGBERTS (JDE). Sander van Egdom, National Accountmanager bij JDE Professional (out of home): ‘Kijk eens naar de OldStars van FC Utrecht. Die club mannen traint daar iedere woensdag en een kwartier voor de training wordt een bakkie koffie gedronken. Op die momenten delen ze hun verhalen. Wij zeggen dan ook wel: ‘Iedere kop koffie heeft zo zijn eigen verhaal.’’

HET VERHAAL VAN DE FLATS

Van (Wallie-)flats naar entertainment Walter Drenth, uitvinder van de flats, noemt zichzelf geen dwarsdenker, maar eerder een creatief denker. Hij vindt het interessant om zaken

DHL: MEER DAN LOGISTIEK ALLEEN

Martijn Kleij, Vice President Marketing & Retail neemt ons mee in de wereld van DHL, de logistieke partner van FC Utrecht. “We hebben er eigenlijk

‘HET BREIN IS ONZE NIEUWE RUG’

Volgens Ulrika Leons, directeur Skils, onderdeel van Zorg van de Zaak, is ‘ons brein onze nieuwe rug’. Wat bedoelt zij daarmee? “Vroeger werkten we op