KOFFIE VERBINDT EN BRENGT GENERATIES SAMEN

Facebook
Twitter
LinkedIn

Bij Douwe Egberts denken veel mensen direct aan de reclame met de moeder en haar keteltje, warm water schenkend in het filter met gemalen koffie. De leus: ‘En dan is er koffie, Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’, hoort daar gewoon bij. ‘Dat is ook echt zo’, onderstreept Bart de Heus, Manager Fairs & Events van JACOBS DOUWE EGBERTS (JDE). Sander van Egdom, National Accountmanager bij JDE Professional (out of home): ‘Kijk eens naar de OldStars van FC Utrecht. Die club mannen traint daar iedere woensdag en een kwartier voor de training wordt een bakkie koffie gedronken. Op die momenten delen ze hun verhalen. Wij zeggen dan ook wel: ‘Iedere kop koffie heeft zo zijn eigen verhaal.’’

DÉ PLEK VOOR JONGE ONDERNEMERS

FC Utrecht staat midden in de maatschappij en kent veel mogelijkheden voor het zakelijk landschap. In het business netwerk ontbrak er eigenlijk één aspect, namelijk

Roep om topsportstatus

Nederland is helemaal in de ban van het EK voetbal. Als sport staat voetbal op nummer één in Nederland. Toch is het beoefenen van topsport

ALLES VALT OF STAAT MET BELEVING

Napoleon Grills en Only for Men, twee Business Club leden die elkaar bij FC Utrecht gevonden hebben, verbinden zich op allerlei fronten met elkaar.

‘HET BREIN IS ONZE NIEUWE RUG’

Volgens Ulrika Leons, directeur Skils, onderdeel van Zorg van de Zaak, is ‘ons brein onze nieuwe rug’. Wat bedoelt zij daarmee? “Vroeger werkten we op