Goede en leesbare teksten schrijven is een kunst. Als bedrijf of organisatie wil je goed zichtbaar zijn. Je hebt teksten nodig om producten te verkopen, klanten te trekken of mensen te informeren. En dat op een begrijpelijke en overtuigende manier.
Onmogelijk? Zeker niet.
Bij het schrijven van teksten maak ik gebruik van de ’tone of voice’, de stem van het bedrijf of de organisatie. Ook kijk ik naar de doelgroep. Kies je voor een meer serieuze aanpak of gaat jouw voorkeur uit naar een persoonlijke insteek.
Om een goede indruk van het bedrijf of de organisatie te krijgen, neem ik een interview af. Dit interview vormt de basis van de uiteindelijke tekst.
Een zakelijke tekst hoeft niet saai of moeilijk te zijn. Soms is een kleine aanpassing aan een bestaande tekst al voldoende. Samen werken we aan die aansprekende tekst.
Ben je op zoek naar een tekstschrijver die jouw bedrijf of organisatie in de schijnwerpers zet? Neem dan contact met me op. Dan kijk ik wat ik voor jou kan betekenen.