Inspelen op de klantwensen en verwezenlijking van groei

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

DASSY professional workwear, het toonaangevende merk voor premium werkkleding, is inmiddels niet meer weg te denken van de werkvloer en sinds 2018 Official Partner van FC Utrecht. Met een uitgebreid dealernetwerk in meer dan 20 landen kan DASSY inspelen op de speciale behoeften van de professionele markt. DASSY staat garant voor kwaliteit en biedt werkkleding aan tegen een concurrerende prijs. Doordat DASSY het volledige productieproces in eigen beheer heeft, van ontwerp tot de productie en distributie, kan DASSY nog beter inspelen op de klantwensen. De wens om jaarlijks te kunnen groeien en de speciale wensen vanuit dealers waren de aanleiding voor de bouw van het volautomatische magazijn. In dit magazijn zijn de logistieke processen geoptimaliseerd, zodat de jaarlijkse groei van 10% gerealiseerd kan worden, zonder in te boeten aan het hoge service level.

Echte kaas komt uit de Beemster

Al meer dan 100 jaar wordt er in de Beemster polderkaas op een ambachtelijke manier gemaakt. Niet in een kaasfabriek, maar in een kaasmakerij met

T-Mobile is innovatie en meer

Innovatie klinkt voor sommigen creatief en wat vrijblijvend, maar niet bij T-Mobile Ondernemen. Zij zijn uiterst serieus met innovatie bezig als onderdeel van het Innovatieplatform